Aftellen.. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Muk Lil - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Muk Lil - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: Muk van Lil

Blijf op de hoogte en volg Muk

29 Augustus 2013 | Nederland, Purmerend

De dagen gaan ontzettend snel, een maand klinkt zo ver weg, maar helaas, hij is zo weer voorbij.

Afgelopen zondag heb ik mijn 'doei' feestje gevierd, afscheid nemen doe ik niet! Leuk om de meesten toch nog even te zien. Ik waardeer het dat jullie er waren! (Foto's staan op mijn blog!)

De laatste week heeft in het teken gestaan van m'n koffer inpakken en de laatste uitstapjes met m'n familie, vriendje en vriendinnetjes. Langzaamaan leef ik dan toch naar het moment toe dat ik naar Eindhoven rijd om zondagochtend om 8 uur weg te gaan.
Ik zie er tegen op om weg te gaan, ik ga iedereen ontzettend missen, maar ik heb de hoop dat het goed gaat komen.
Zoals m'n papa zegt: Anders pak je het eerste de beste vliegtuig terug, en desnoods kom ik je halen!!! En dat is ook zo. Het is en was mijn eigen keus en dat zal het ook zijn als ik weer terug wil komen.

M'n eerste reisverslag zal voorlopig m'n laatste zijn in Nederland.
Adios Holanda, tengas noticias mías desde España! (Doei Nederland, jullie horen van mij vanuit Spanje!)

Saludos, Muk

  • 29 Augustus 2013 - 21:36

    Thea:

    Hoi Muk,

    Heb je net nog gezien maar evengoed: goed verhaal en leuke foto's !!!!

    xxx Thea

  • 30 Augustus 2013 - 06:16

    Anneke :

    Heel veel succes het gaat je lukken.
    Lieve groetjes Anneke

  • 30 Augustus 2013 - 07:31

    Laura Orfino:

    Hey Muk,

    Wij wensen je heel veel succes!!

    X van ons allemaal. (Laura francis amber en mathijs)

  • 30 Augustus 2013 - 09:29

    Cora:

    Muk het komt allemaal goed, het gaat je lukken, een leuk eerste reisverslag.Dikke knuffel van mij

  • 31 Augustus 2013 - 22:21

    Claudia:

    Heeel veel succes!

    Xx Claudia

  • 01 September 2013 - 07:52

    Laura Orfino:

    Hey muk,

    Ik werd wakker om half 8 en dacht, het is bijna zover, muk gaat bijna aan haar avontuur beginnen op Lanzarote. Dus nog ff snel een berichtje voor dat je nederland voor 5 maanden verlaat. Nogmaals veel succes, heel veel plezier en probeer er ook een beetje van te genieten. Xxx

  • 03 September 2013 - 17:05

    Els Almer:

    Succes daar muk!!

  • 05 September 2013 - 15:20

    Ria Kaver:

    Hi Muk, genoten van je verslag je hebt in ieder geval leuke collega's en je pak is mooi nu nog meer LEUK werk
    en dan gaat het wel lukken.
    Ben wel jaloers op je weekend (voetjes in het witte zand),veel succes en liefs Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Muk

Actief sinds 25 Nov. 2010
Verslag gelezen: 1051
Totaal aantal bezoekers 28597

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

Rondreis Zuid-Thailand

02 September 2013 - 26 Januari 2014

Stage Lanzarote

Landen bezocht: