Bonito Lanzarote - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Muk Lil - WaarBenJij.nu Bonito Lanzarote - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Muk Lil - WaarBenJij.nu

Bonito Lanzarote

Blijf op de hoogte en volg Muk

25 Oktober 2013 | Spanje, Playa Blanca

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben, en gelukkig is dat omdat ik een boel leuke dingen heb gedaan! Maargoed, worse things first, even een update over wat er op kantoor allemaal gaande is geweest.

Na een heleboel gedoe hier, is de rust gelukkig weer wat teruggekeerd. Inmiddels zijn er van de 8 medewerkers nog 5 over, waaronder ik zelf. Door omstandigheden is mijn lieve collega en mede trainee Oana afgelopen zondag permanent naar huis vertrokken. Daarnaast is mijn manager en tevens eikel van het kantoor vertrokken naar Madrid, waar ik dan weer ontzettend blij mee ben. Per toeval stuitte ik op een e-mail naar de Sales manager en Director, vol met valse beschuldigingen en klachten over mij. Deze zijn de reden geweest van mijn bijna-ontslag. Om daar kort over te zijn, ze hebben me bij zich geroepen en me een boel klachten voorgelegd, ik heb me ontzettend moeten verdedigen en me een tijd lang afgevraagd waar dit allemaal op sloeg. Een voorbeeld was bijvoorbeeld dat ik van Mr. klikspaan aan mijn school mocht werken, vlak daarna typte hij in de mail: "ik heb Muk herhaaldelijk gevraagd om niet aan school te werken en ik heb haar daar toch op betrapt". What a bitch.

Daarnaast heeft de Sales Director besloten een prachtige kans in een ander hotel aan te nemen, en vertrekt zij in November dus ook. Zo blijven we nog maar met een klein clubje over, maar dat brengt tegelijkertijd een boel leuke kansen met zich mee.

Ik heb het nu ontzettend druk op het werk en heb weinig tijd om dingen te doen. Volgende week is er een bruiloft waar ik bijna volledig de touwtjes van in handen heb. Ook bereid ik een groot evenement van FUJITSU voor samen met de Sales Manager dus ik ben lekker bezig! Daarnaast heb ik nog wat losse opdrachten zoals photoshoppen en de Facebook pagina updaten met MICE berichten, waar ik mijn eigen foto's voor mag gebruiken. Het is een hele omgang van niks doen naar ontzettend druk zijn, maar ik vind dit toch een stuk leuker. Wel heel gek dat ik als trainee zijnde mijn toekomstige manager moet gaan inwerken, maar dat staat toch ook weer leuk op m'n CV :)

Tussendoor heb ik 5 daagjes vakantie gevierd met Nick. Op 13 oktober heb ik hem opgehaald van het vliegveld en we hebben 10 heerlijke dagen gehad! Ik heb uiteindelijk een halve dag extra vrij gekregen zodat ik hem afgelopen dinsdag kon uitzwaaien :(. We hebben een heleboel gedaan en we hebben het hele eiland verkend. He eiland t is echt ontzettend divers en groots en mooi en we hebben onze ogen uitgekeken. Zo stonden we de ene morgen op een strand vol met palmbomen en de anderen bovenop een vulkaan. Van Los Jameos del Agua tot Arrecife hebben we gezien en ik was ontzettend blij om erachter te komen dat er ook grote winkels in de buurt zijn, zoals mijn geliefde IKEA! Ik heb deze dagen een heleboel foto's gemaakt en deze publiceer ik snel hier onder dit reisverslag. Zo hebben jullie een beetje idee van mijn huidige woonplaats en omgeving, is toch weer wat anders dan het drukke Amsterdam dat ik stiekem wel een beetje mis. Ik heb er dan ook echt van genoten om samen met Nick er op uit te trekken en een boel mooie herinneringen te maken.

Tussendoor heb ook nog een heerlijke 3 kilo aan eten ontvangen, een paar kaartjes en een mooi fotoboek van Nick en mij, echt ontzettend bedankt! Ik vind het heel leuk om dingen vanuit Nederland te ontvangen en hoor graag hoe het met iedereen gaat.

Al met al ben ik dus lekker aan de gang en vliegt de tijd om. Ik krabbel hier een beetje op en dat brutale jonge hollandse meisje kan toch zeker wel wat toevoegen aan het bedrijf, dat krijgen ze nu wel door. Januari nadert al snel en in november komen paps en mams gezellig langs en doe ik de eiland toer nog rustig een keertje over! Maar voor nu, een boel werken en hoop ik een beetje van de zon te kunnen genieten tussen school en stage door.

Abrazos y besos,

Muk

  • 25 Oktober 2013 - 19:40

    Anneke:

    Leuk om weer wat van je te lezen succes met alles en voor je het weet is het november.

    Groetjes Anneke

  • 26 Oktober 2013 - 12:51

    Robin Postma:

    Goed om te horen dat het ondanks de vervelende zaken steeds beter gaat. Succes en geniet ervan!

  • 02 November 2013 - 13:17

    Thea:

    Hoi Muk,

    Wat fijn dat er een paar "kopstukken" zijn verdwenen en jij nu ook beter uit de verf kan komen !!
    De bruiloft is een succes geworden, neem ik aan,ziet er op de foto's goed uit.....enne... geen regen of storm gekomen ??!!
    Binnenkort staan je volgende gasten alweer op de stoep , je ouders, ben je dan ook weer heel druk mee: werken, reisleidster en wat al niet meer.

    Staan je foto's al op de site van het hotel en mag je daar dan ook je naam aan verbinden ? Ik ga straks even kijken.

    Muk, ik wens een fijn weekend en ja .......het is echt zo dat als je steeds mooi weer hebt, wordt je het gewoon en dan hoef je niet meer zo nodig de zon in !

    Liefs Thea xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Muk

Actief sinds 25 Nov. 2010
Verslag gelezen: 13750
Totaal aantal bezoekers 28599

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

Rondreis Zuid-Thailand

02 September 2013 - 26 Januari 2014

Stage Lanzarote

Landen bezocht: