Family time! - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Muk Lil - WaarBenJij.nu Family time! - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Muk Lil - WaarBenJij.nu

Family time!

Blijf op de hoogte en volg Muk

15 November 2013 | Spanje, Playa Blanca

Terwijl ik naar de radio luister hoor ik dat het in Nederland 9 graden is en bewolkt, wat heb ik toch ook een mazzel! Hoewel het hier ook wat kouder wordt is het hier prima vertoeven. Alleen in de weekenden, want ook hier gaat de wintertijd in. Waar ze die grap vandaan getoverd hebben weet ik niet, het wordt hier helemaal geen winter, maar om 6 uur wordt het hier nu al donker. Erg jammer want lekker na m'n werk op een terrasje zitten in de zon zit er niet meer in!

Ik heb het de afgelopen weken heel druk gehad en ontzettend hard gewerkt. Vorige week begon de week meteen turbulent aangezien m'n manager er niet was, maar er wel iemand ingewerkt moest worden. Op dat moment kwam alles op mij aan, en met 3 evenementen voor de deur was dat ontzettend chaotisch.

Helaas had haar voorganger de boel niet netjes achtergelaten en was het dus mijn taak om alle losse eindjes aan elkaar te knopen. Gisteren hadden we een trouwerij met 115 personen en vorige week was er alleen nog maar bekend waar ze zouden gaan eten. Gelukkig is uiteindelijk alles goed verlopen, hoewel 14uur als een gek rondrennen ontzetteeend vermoeiend is.

De menukaarten die ik ontworpen had vielen gelukkig goed in de smaak. Een beetje jammer alleen dat 115 menu kaarten ontwerpen wel heel leuk is, maar het daadwerkelijke uitvoeren valt toch enigszins tegen. 115 touwtjes knippen, strikjes vouwen, opplakken, kaarten bijsnijden, noem het maar op, knutselmuk die doet het wel!

Jammer dat het net in deze periode zo druk was, want de afgelopen week waren m'n ouders, Kjell en Sharon hier. Ondanks het vele werken hebben we het ontzettend leuk gehad en zijn we lekker op avontuur geweest. In het weekend hebben we verschillende wijnmakerijen bezocht. Op zondag zijn we naar de grote markt in Teguise gereden en heb ik ze alles laten zien en hebben we heeeerlijke tapas gegeten bij een authentiek Spaans tentje, dat vind ik nog het allerleukst aan m'n hele avontuur. De schattige Spaanse huisjes met binnentuinen en hoekjes die ze om hebben getoverd tot restaurants, bouw die maar na in Nederland!

Daarna zijn we naar Famara Beach gereden waar we even lekker hebben kunnen uitwaaien en gek hebben kunnen doen. Mensen die mijn papa kennen weten dat ie zo gek als een deur is en het dan ook leuk vind om stunts uit te halen. Het is even het vermelden waard dat de huurauto een zeer gebrekkige Fiat Panda was. Maar niets is te gek en een 4x4 heb je heeeelemaaaal niet nodig op onherbergzame bergweggetjes... GILLEND hebben m'n mama Sharon en ik in die auto gezeten, we vlogen alleeee kanten op en zijn uiteindelijk weer (ACHTERUIT) terug gereden. Tot we het volgende weggetje tegenkwamen in national park Timanfaya, wat gelijk staat aan stenen, kuilen, bergen en NIET DOEN. Maar hey joh die Fiat kan alles aan dus gewoon WEL DOEN. Gingen we weer, hobbelend en stotend die bergen in, wachtend op een spectaculair uitzicht, wat uiteindelijk niet kwam en we dus teleurgesteld verder gingen naar ons volgende avontuur: kamelen.

Nou stinken die beesten best wel erg, en zijn ze ook best wel groot maar Sharon en ik vonden het te leuk om niet met ze op de foto te gaan. We hebben ontzettend in een deuk gelegen want we hadden een dansende kameel te pakken, en zelfs m'n mama is (heel voorzichtig) met hem op de foto geweest.

Ik heb dus een hoop gelachen en we zijn lekker uit eten geweest met z'n allen. Inmiddels is iedereen alweer uitgezwaaid en is het nog maar een paar weekjes voordat Nick weer voor de deur staat. Een ontzettend fijn idee want nadat hij weg is, kan ik gaan aftellen voordat ik iedereen weer zie op schiphol.

Ik zal hieronder wat foto's van de afgelopen weken uploaden, ik doe m'n best maar het internet zit niet altijd mee!

Ook heb ik een aantal van mijn foto's gepubliceerd op een openbare website. Het is nog het prille begin maar ik zal er de komende tijd meer van mijn foto's uploaden:

http://www.flickr.com/photos/107356364@N04/

Ik ga nu heerlijk genieten van m'n weekend, en houd jullie snel weer op de hoogte.

Besitos desde Lanzarote,

Muk

  • 16 November 2013 - 08:31

    Thea:

    Tjeetje Muk , wat een heerlijk verhaal en wat een prachtige foto's !!!!!! ( ik wil van jou wel eens 'n fotolesje)
    Lees ik nou dat je op Schiphol terugkomt of is dat een verschrijving ?

    Volgende keer een wat langer verhaal van mij maar vandaag ga ik eerst Sinterklaas inhalen en mee met de fanfare en daarna een verjaarsparty in Las Vegas (Zaandam)

    Un gran abrazo e besitos desde M'dam


  • 17 November 2013 - 10:27

    Iduna:

    Hoi Muk,
    Wat schrijf jij toch goed. Ik zie het helemaal voor me: jullie met z'n allen in die auto en Rouget maar rijden. Gister liet je vader me een foto van het profiel van de banden zien, misschien was dat na jullie tocht :-))
    Veel sterkte met het harde werken!
    Groetjes, liefs,
    iduna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Muk

Actief sinds 25 Nov. 2010
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 28605

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

Rondreis Zuid-Thailand

02 September 2013 - 26 Januari 2014

Stage Lanzarote

Landen bezocht: